7 stycznia 2019

Podsumowanie miesiąca - grudzień

A oto i trochę (trochę bardziej) spóźnione podsumowanie grudnia. Takie opóźnienie jak i brak mojej obecności to tylko i wyłącznie moja wina za co chciałam na starcie serdecznie przeprosić. Miałam niezłe zamieszanie przed i po świętach, a także pewne komplikacje w życiu prywatnym, ale nie będę się użalać. Zapewne nie ja jedyna nie miałam zbyt wiele czasu w okresie świątecznym żeby wykorzystać go na przesiadywanie na blogu. 

Z powodu świąt i sylwestra w tym miesiącu nie przydzielam nikomu upomnień, ale też mam nadzieję, że w tym nowym roku nasz blog odżyje i coraz więcej opowiadań będę zastawać w swojej skrzynce.

No właśnie, moje lenistwo powstrzymało mnie od złożenia wam życzeń, ale mam nadzieję, że spędziliście święta w świetnej, rodzinnej atmosferze przy stołach pełnych dobrego żarełka i z wymarzonymi prezentami spod choinki. 
Także mam nadzieję, że sylwester był udany i że nowy rok przyniesie ze sobą wiele sukcesów, uśmiechów i przede wszystkim aktywności tutaj c:

Wracając do spraw bloga, w styczniu będą nam rządzić nowi dyktatorzy, a mianowicie Sędzia i Melody. Serdeczne gratulacje i proszę nam sprawiedliwie władać.

Event w końcu dobiega końca, a osobom, które brały w nim udział, wleci parę groszy do kieszonkowego ;)
W planach jest już nowy, więc czekajcie cierpliwie!

A oto stan wszystkiego (biednie w opowiadaniach, ale się nadrobi!):

Stan osadników:
- 8 kobiet
- 5 mężczyzn

Stan samotników:
- 5 kobiet
- 4 mężczyzn

Łączna liczba postaci na blogu:
22

Dyktatorzy na styczeń:
Sędzia (7 głosów)
Melody (6 głosów)

Stan opowiadań: 

- Nirali: 3
- Nyx: 2
- Sędzia: 1
- Melody: 1
- Cyklamen: 1
- Fafnir: 1
- Aven: 1
- Tenebris: 1
- Lunaye: 1

Stan upomnień:

- Raven: 2
- Chakori: 2
- Różanooka: 1
- Morrigan: 1
- Hayi: 1
- Anaya: 2
 - Reske: 1

 Osoby, które nie napisały jeszcze opowiadania lub napisały tylko jedno, przypominamy o aktywnym udzielaniu się na blogu i w nagłych przypadkach zgłaszaniu nieobecności.
 ~
Pora roku w końcu zmienia się z wiosny na ciepłe i słoneczne lato!

~ Administracja, a raczej Mashi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz