7 października 2019

Podsumowanie miesiąca - wrzesień

Witam na kolejnym podsumowaniu!

Tym razem napiszę trochę mniej, gdyż zwyczajnie nie mam pomysłu XD
Ten miesiąc mimo początku szkoły i pracy był całkiem owocny i cieszy mnie to, że znajdujecie jeszcze czas na pisanie tutaj opowiadań.
Bardzo mnie to cieszy i jestem niezmiernie wdzięczna, a także mam nadzieję, że wytrwamy kolejny rok razem, a może i jeszcze więcej.

Na zbliżające się halloween planuję zorganizować event, więc szykujcie się i czekajcie cierpliwie, gdyż wiecie, że zbyt punktualna nie jestem XD za co z góry przepraszam

Może w końcu też uda mi się dodać tą długo wyczekiwaną faunę i florę, naprawdę bym chciała! Ale mam nadzieję, że już was nastawiłam do mojej roboty i poczekacie jeszcze trochę c:

Pora roku pozostaje sennikiem, a w przyszłym miesiącu zmienia się już na zimę. Na szczęście jeszcze nie u nas. Brrr...

Nasz blog opuszcza również Hayi przez zbyt długie zwlekanie z opowiadaniem, a Lunaye i Virion niestety dostają po jednym upomnieniu z powodu braku odpowiedzi na wiadomości prywatne.

Przejdźmy więc do spraw ważniejszych

Stan osadników:
- 6 kobiety
- 10 mężczyzn

Stan samotników:
- 3 kobiety
- 6 mężczyzn

Łączna liczba postaci na blogu:
25

Dyktatorzy na wrzesień:
Pan Staś (5 głosów)
  Leo (4 głosy)

Stan opowiadań:
 
 - Pan Staś: 11
- Raven: 7
- Bobby: 2 
 - Phanthom: 2
- Aven: 1
- Deryck: 1
- Fafnir: 1
- Melody: 1
- Nicholas: 1
- Renard: 1
- Tenebris: 1

 Osoby, które nie napisały jeszcze opowiadania lub napisały tylko jedno, przypominamy o aktywniejszym udzielaniu się na blogu i w nagłych przypadkach zgłaszaniu nieobecności.

 ~
Upomnienia: 
- Lunaye: 1
- Virion: 2

Stan kont:

[w trakcie przeliczania]

~

To by było na tyle, więc teraz proszę mi nie zapominać o blogu i do zobaczonka pod koniec października!

~Adminifaza, Mashi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz