12 stycznia 2020

Event - "Szczury laboratoryjne"


„Moja głowa pulsuje tępym bólem, gałki oczne poruszają się nerwowo pod powiekami, nie jestem w stanie otworzyć oczu. Jadę dokądś, skrępowany skórzanymi pasami i przywiązany do metalowego stołu, który raz po raz podskakuje na wybrzuszeniach. Do moich uszu dochodzą przygłuszone dźwięki rozmów, jednak przez panujący dookoła gwar nie jestem w stanie rozpoznać padających słów. Ktoś dotyka zimną dłonią moje gorące czoło zroszone potem. Jestem spragniony i odwodniony, a moje wargi są spierzchnięte. Wydaje się, że jestem nieświadomy, ale w rzeczywistości dochodzi do mnie większość bodźców, jednak wszystko, łącznie ze mną samym, jest otępiałe. Wkrótce wjeżdżam do bardzo jasnego pomieszczenia, próbuję zacisnąć powieki, ale wtem rozlega się chłodny, stanowczy głos, odbijający się echem od ścian pomieszczenia:

– Obiekt sześćdziesiąty trzeci do sektora drugiego na badania„

***

     W nocy z 15 na 16 stycznia garstka zmodyfikowanych została złapana przez wyspecjalizowaną jednostkę mundurową przybyłą na wyspę. Pojmano ich, zapędzono na plażę, a następnie uśpiono i przetransportowano na nieoznakowane tankowce, które wywiozły ich do głównych siedzib MOOGu. Wszystkich, w parach, powciskano w niewielkie, podziemne cele oraz zakuto kajdankami, najczęściej blokującymi ich wszelkie zdolności. Zaczęto prowadzić badania, na początku pobrano jedynie ich DNA, z czasem przechodząc do dogłębniejszych i bardziej dotkliwych badań. Tymczasem w wiosce została zasiana panika, gdy zauważono braki w ludności. Zaczęto planować zwiady i wysyłać ekipy poszukiwawcze, wstrzymano wszelkie prace, a wszyscy, włącznie z samotnikami, zaczęli żyć w strachu. Nikt nie wiedział co takiego się działo.


W tym evencie waszym głównym zadaniem będzie pisanie opowiadań w parach, które będą wylosowane i opublikowane na Discordzie (kanał „ogłoszenia”).


Kilka kluczowych zasad:
1) opowiadania opisywać będą konkretny, przydzielony temat; akcja będzie się rozgrywać w siedzibie MOOGu (w laboratorium),
2) oprócz narzuconego tematu będziecie mogli wpleść w opowiadania własny wątek, 
3) Ilość opowiadań nie jest narzucona,
4) jeśli wszystkie podane tematy nie zostaną zrealizowane i opisane (nadmieniam - jedno zdanie to nie opis), event w wykonaniu danej pary nie zostanie zaliczony.

***

Zgłoszenia do udziału w evencie wraz z imionami postaci prosimy wysyłać w wiadomościach prywatnych do administracji. Ostateczny termin przyjmowania zgłoszeń wypada 15 stycznia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz